Išankstinis užsakymas nėra būtinas. Pirkite eskimas.lt parduotuvėje: V. Maciulevičiaus g. 51, Vilnius.
×
Katalogas

Smagus magnetų dėliojimo žaidimas / magnetiniai rutuliukai

  • Atsiimkite Vilniuje šiandien

Smagus magnetų dėliojimo žaidimas / magnetiniai rutuliukai

11,99 €
  • Pridėti prie pamėgtų prekių
  • Pridėta prie pamėgtų prekių
  • Pašalintas
Liko vnt.: 4
Prekės kodas: EKM1 8899
EAN13: 2867276605971

Pristatymas paštomatu nuo 2.49€ | 1-2 d.d.
Pristatymas kurjeriu visoje Lietuvoje nuo 3.49€ | 1-2 d.d
Pristatymas Lietuvos Paštu nuo 3.99€ | 1-4 d.d.
Atsiimkite nemokamai mūsų parduotuvėje:
V. Maciulevičiaus g. 51, Vilnius

Magnetinis žaidimas sužavės ne tik vaikučius, bet ir jų tėvelius. Nebus laiko kada nuobodžiauti- tai puikus laiko praleidimas visai šeimai. Dažniausiai pasibaigus pirmai žaidimo partijai, žaidėjai nori pakartoti ir vėl išmėgindami naujas magnetų deliojimo technikas!

Tai unikalus magnetų dėliojimo žaidimas, kuriame reikia pasitelkti vaizduotę ir loginį mąstymą.

Žaidimo taisyklės labai paprastos: magnetiniai akmenėliai yra vienodai paskirstomi žaidėjams, kurie savo ruožtu turi įdėti vieną akmenį virvelės ribojamoje zonoje. Pirmasis žaidėjas, atsikratęs savo magnetų, laimi. Tačiau saugokitės, kai žaidėjo ėjimo metu akmenys susijungia, jis juos turi pasiimti sau! Daugiausiai magnetų surinkęs žaidėjas pralaimi.

  • Žaidimą galima žaisti dviems arba daugiau žaidėjų.
  • Gali žaisti tiek vaikai, tiek suaugę. Puikiai tinka šeimos vakarams, gimtadieniams, vakarėliams bei šventėms. 
  • Amžius: nuo 9 metų.
  • Žaidėjų skaičius: du arba daugiau.
  • Žaidimo priedai: 20 magnetų, žaidimo instrukcija, žaidimo lenta, žaidimo virvė, magnetų laikymo maišelis.

Žaidimo tikslas
Svarbiausia – pirmam atsikratyti visų turimų magnetų. Kiekvienas žaidėjas pakaitomis deda magnetą ir įsitikina, kad magnetai netraukia vienas kito ir neprilimpa.

Kaip žaisti?
Išsirinkite kuris žaidėjas pradės žaidimą. Jis turi padėti vieną magnetą žaidimo zonoje, plokščią arba padėtą šonu.

Atsargiai! Magnetinė jėga veikia skirtingai, priklausomai nuo jo padėties (stačios ar plokščios).

Dabar kitas žaidėjas padeda vieną magnetą žaidimo zonoje ir taip toliau, kol vienam žaidėjui pirmam pavyks atsikratyti visų savo magnetų.

Nesėkmė
Nesėkmė – kai žaidėjas savo ėjimo metu padeda magnetą žaidimo zonoje, o šis pritraukia kitą (-us) magnetą (-us) ir jie sulimpa.
Dabar žaidėjas, kuris padėjo magnetą, turi paimti visus sulipusius magnetus ir pabaigti savo ėjimą. Dabar kito žaidėjo eilė.


Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės.

Jums taip pat gali patikti

Panašios prekės